დღე მესამე:
რეფლექსია
ბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებით ,,პროექტის სასწავლო მიზნები'' მოვარგეთ მაღალ სააზროვნო უნარებს. მასში დავწერეთ ისეთი ამოცანები რომლებიც მომავალში უნდა შევაფასოთ.
21-ე საუკუნეების უნარჩვევებიდან დავაკოპირეთ რამდენიმე პუნქტი გეგმაში ,, შინაარსობრივ სტანდარტებში და ინდიკატორებში''.
რეფლექსია
ბლუმის ტაქსონომიის გამოყენებით ,,პროექტის სასწავლო მიზნები'' მოვარგეთ მაღალ სააზროვნო უნარებს. მასში დავწერეთ ისეთი ამოცანები რომლებიც მომავალში უნდა შევაფასოთ.
21-ე საუკუნეების უნარჩვევებიდან დავაკოპირეთ რამდენიმე პუნქტი გეგმაში ,, შინაარსობრივ სტანდარტებში და ინდიკატორებში''.
Комментариев нет:
Отправить комментарий